27 mars - på skolan och tråkar

2012-03-27 @ 12:26:26
1. I'm drunk, I suppose

Har hittills idag lyssnat på en föreläsning om turistbyrån i Kalmar, var lite intressant men nu har jag haft lunch i snart två timmar och det börjar bli lite drygt när man är ensam... Har gått typ tre rundor på stan och dreglat efter saker man inte kan köpa, buhu känner mig lite som en pank alkoholist på Systemet. Hatar att det finns så mycket snygga kläder just nu, vill ha allt? Vill ha ett jobb så jag kan stilla min shoppingabstinens.

Ska idag försöka skriva klart de personliga breven till jobben jag ska spontansöka i stan på torsdag. Hoppas vi får tid till det bara, men det lär vi nog få höhö.

AHWELL, ska inte tråka ut er med mer snack om vad jag pysslar med osv. Ville bara berätta att jag lever typ. Sådär ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0