28 mars - stolt och nöjd med dagen

2012-03-28 @ 18:10:36
1. I'm drunk, I suppose
Håhåååå mina pärlor, haft en riktigt bra dag idag måste jag påstå! Sov i ett sträck, vaknade INTE av mannen när han gick och la sig inatt vilket var skitskönt. Studsade upp som en liten lärka och snoozade inte alls - alltså förstår ni hur pigg jag var eller? Haha, underbart!

Har ialla fall varit så jävla effektiv idag. Var på Arnold's på lunchen med farmor och hon köpte nya skor åt mig, visar upp dem lite senare. *blinkblink*.
Såg då också att de sökte sommarvikarier i butiken, så direkt när jag var klar på skolan sen så gick jag dit och lämnade in CV och personligt brev, samt i två andra skobutiker i stan. Hoppas verkligen jättemycket på att någon av dem nappar, berättade om hur intresserad jag var osv så nu jävlar - håll tummarna! Förutom på Arnold's så var jag även på Euro Sko som också sökte folk, och på Scorett hade de redan fixat sina anställningar men där kunde jag kanske få en praktikplats eventuellt. Åååh det känns så skönt nu när man verkligen får tummen ur och satsar!



Bjuder på två morgonbilder från das tåg. Nu ska jag återgå till min monsterportion av ris och köttfärsgryta (seriously, fattar inte hur mycket jag kan äta - hur får det plats?!) och fortsätta kolla på Big Brother och chillaxA innan jag återvänder hit med lite bilder på mina skor. Tjingeling så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0