29 mars - 999

2012-03-29 @ 22:29:45
4. Musik
ALLTSÅ JAG KÄNNER MIG HELT EFTERBLIVEN?! Har ju totalt missat att Kent släppt sin nya singel! Nu har jag däremot lyssnat in mig, och ja vad säger man? Det låter Kent. Det är lika fantastiskt, briljant och underbart som det alltid är. Däremot så känns den nya singeln mycket lättare på något sätt? Inte lika ångestfyllt och djupt som de senaste albumen varit, men det kan ju bara vara denna låten i och för sig. Inte för att jag klagar, jag gillar det skarpt och jag kommer troligen lyssna sönder denna nu ända fram till den 25 april då albumet släpps.




Dom 999 saker jag aldrig skulle göra
Dom vägs upp av 999 värre saker jag gjort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0