30 mars - zombiebrüden

2012-03-30 @ 21:48:14
1. I'm drunk, I suppose

Idag har jag sökt 19 st jobb.
Sammanlagt 24 st denna veckan. Ja jag vet, känns helt otroligt... Var först i stan och tog de flesta butikerna, sen åkte jag till Hansa och tog resten. Sen buss till Smedby och färga mitt hår med pinglan, slipper nu se ut som en svarthårig version av Tenny även om mitt look-a-like-flin är oslagbart likt enligt Sofie.

Sen följde jag med Sofie med far sin till City Gross och storhandlade i två timmar. Är bokstavligen död nu - SÅ. JÄVLA. TRÖTT. Och så ska jag upp tidigt imon och ta några ärenden på stan samt systemet innan det stänger vid 15:00, och sen iväg och partaja... Extrema i-landsproblem.

Godnatt mina barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0