31 mars - hur långt man än har kommit är det alltid längre kvar

2012-03-31 @ 10:44:07
1. I'm drunk, I suppose
Godmorgon småfolk!
Alltså jag var så sjuuukt trött igår kväll så ni anar inte, haha! Hade verkligen fullt upp hela dagen som jag berättade, men känns skönt nu ialla fall att ha fått iväg massa jobbansökningar. Bara att hålla tummarna och hoppas nu. Annars flyttar jag fan till Danmark, haha!

Här kommer troligtvis den fulaste bilden jag någonsin gjort, ohwell:



HAHA. Jättefint xD

Nu måste jag fixa mig. Systemet stänger kl 15:00 idag, hatar att handla där på helgen men det har verkligen inte varit praktiskt nog att släpa på massa flaskor och skit tidigare i veckan nu... Blir ju så när man far runt mycket. Blir en liten uppdatering sen hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0