6 mars - tillbaka efter en jobbig helg

2012-03-06 @ 17:49:15
1. I'm drunk, I suppose
Hej mina söta!

Får ytterligare en gång be om ursäkt för att mitt bloggande inte varit som det brukar. Har haft en lite jobbig helg, dock är det okej nu även att det tar lite tid att lägga det bakom sig. Men jag kämpar på! Hoppas ialla fall att ni har haft en bra helg och en bra början på veckan? Christopher har lyckats bli dunderssjuk, så han har bara legat i sängen hela dagen och sovit i princip - dock vaknat till lite då och då och så har jag matat honom med lite yoghurt och clementin haha.


Idag har jag också ringt till 3, då jag råkade betala in senaste räkningen dubbelt och jag vill ju helst ha tillbaka de pengarna... Dock var det för sent att göra det på denna räkningen nu, så får vänta till april så skulle de dra av pengarna på det beloppet där, om jag fattade det hela rätt. Aja, får väl bara vänta och se helt enkelt - fixar det sig inte så får jag ringa igen antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0