8 mars - fast å andra sidan...

2012-03-08 @ 21:32:12
1. I'm drunk, I suppose
Med tanke på mitt senaste inlägg, så började jag ändå fundera.

Jag behöver ju faktiskt jobb.
DESSUTOM - lyssna noga nu.... Så har farmor lovat mig att om jag skaffar mig ett jobb och en lägenhet, så ska hon köpa en mops åt mig. ALLTSÅ WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. Avled typ när hon sa så, hahaha! Tror ej ni förstår hur många år jag velat ha en mops, eller en hund överhuvudtaget. Svart ska den vara (såklart, måste ju matcha mig HÖHÖ), och den ska heta Bo. Blev en sån jävla boost för mig när hon faktiskt lovade mig det. Och dedär Möbylånga-jobbet... Alltså, visst det kommer ju troligen bli jobbigt. Men om det innebär att jag faktiskt kan jobba ihop pengar så jag och mannen kan flytta till större och närmre stan, så är det ju lätt värt det. Får jag dessutom en hund på det.. Ja ni förstår själva. Lika bra att köra hårt, jag måste göra nåt med mitt liv!


Kollage av mig, bilder från weheartit

Kommentarer
Postat av: ellia

ÅHHH varje gång jag ser en mops så tänker jag på den sjungande hunden i men in black hahaaha vet du vilken jag menar? hahaha



Btw... brukar alltid uppskatta dina kommentarer. Kan däremot inte kommentera från min PC utan bara från min mac så det är därför som det kan bli lite tomt från min sida ibland ^^

fuck tjejen, du borde komma till götet någon gång :O hade varit sjukt kul

2012-03-08 @ 23:14:30
URL: http://itsmellslikeemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0