9 mars - hemsk dag!

2012-03-09 @ 14:41:55
1. I'm drunk, I suppose

Vaknade vid 06:00 idag och mådde så jääävla illa... Sen efter kl 07:00 så har jag sprungit fram och tillbaka mellan sängen och toaletten för att spy. Nu kan jag inte längre skryta med att jag aldrig varit magsjuk - damn it!!

Även mannen var dålig idag. Han har mått dåligt till och från nu tidigare i veckan, hade feber och haft ont i ryggen och har också spytt. Så imorse när han vaknade ringde han sjukvårdsupplysningen, och de skickade till och med ambulans! Så han åkte iväg till sjukan för de misstänkte njursten, och jag ligger ensam hemma och spyr. Vilken jävla misär, haha!

Nääe usch, det känns rätt illa alltså. Men mår bättre och bättre så jag tror inte detta blir så långvarigt, TACK OCH LOV för jag är dödshungrig! Speciellt sugen på all sorts saftig frukt, som typ apelsiner och ananas...

Nu är mannen ialla fall på väg hem och mitt mående har lugnat ner sig lite så jag hoppas verkligen jag kan börja äta ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0