11 september - snubbisöt

2012-09-11 @ 20:56:50
1. I'm drunk, I suppose
 
 
Två fina bilder på mannen, från vår lilla fotorunda i slutet av maj då vi tog parfoton (där jag förövrigt ser ut som en slusk, haha!).

Har fördrivit även denna eftermiddag på Folkuniversitetet. Känns ju inte helt nödvändigt egentligen, men vad gör man inte för sina ynka pengar man får...  Övriga aktiviteter jag ägnat mig åt idag:

- besökt banken jag ska byta till
- hämtat ut min katts öronmedicin-skit på Apoteket, nu får han aldrig mer bli sjuk för detta är alldeles för dyrt!
- besökt biblioteket och betalat en skuld dit på 40 kr sen i våras som jag inte ens visste om, förrän jag lånade en bok om Kat von D idag och jag såg det på kvittot
- mysat med mannen

Sen känns det som att jag tappat gnistan lite gällande bloggen, vet inte riktigt vad jag ska blogga om längre för det känns ju lite tråkigt att berätta varje dag vad jag gör för jag gör ju bara tråkiga saker, HAHA. Så jag får väl ta massa bilder på mig själv och lägga upp som alla andra. Kanske skriva provocerande saker om unga mammor som Kissie?
Näemen, inspirationen hittar väl tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0