17 september - ser fräsch ut på bild men stinker stekt bacon just nu

2012-09-17 @ 20:22:00
1. I'm drunk, I suppose
 
Har varit sånt härligt höstväder idag! Äntligen liksom. Körde på vinröd klänning med strumpbyxor, knästrumpor, skinnjacka och goshalsduken, helt i min stil och jag insåg hur mycket jag saknat detta med mycket kläder på lager liksom, haha! Älskar verkligen hösten över alla årstider.

Kändes dessutom rätt skojigt att kunna klä upp sig lite med klänning och så idag, har den senaste tiden levt i min grå hood som är alldeles för stor. Men det är lite jag i ett nötskal - det ska vara gosigt och bekvämt, och helst ta så kort tid som möjligt så att jag kan sova så länge som möjligt på mornarna hahaha...

Ahwell. Ätit god middag som tog åratal att fixa iordning, absolut sista gången jag steker baconlindad kyckllingfilé i den stekpannan åtminstone för dra åt helvete vad det fastnade. Väntar nu på att jag ska bli hungrig igen så jag kan hugga in på Maraboun på 200 g i kylskåpet... Måste ju käka upp allt jag har hemma innan nyttigheten börjar på allvar, hehe!

Kommentarer
Postat av: maria carlsson :3

Du var jätte fin idag! :)

2012-09-17 @ 22:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0