17 september - nyttigt

2012-09-17 @ 10:23:14
1. I'm drunk, I suppose
 Dagens frukost - keso, paprika och ägg.
Älskar keso! Har aldrig ätit det i hela mitt liv, sen fanns det i skolan nån gång och jag testade, och det var ju skitgott! Blev lycklig som få när mannen hade köpt hem det nu häromdagen, haha.
 
Steg förövrigt upp tidigt idag för att ge mig ut på en powerwalk. Lika bra att börja långsamt med raska promenader på minst en timme, jag är ju så grymt otränad och har ingen kondition för fem öre. Får typ astma om jag springer nu, HAHA! Nej okej, men det känns ialla fall som att jag dör så fort jag springer en kortare sträcka så nu börjar vi med PW's innan jag kommer igång på allvar med gymmet också. Kikade bara in här en sväng för att uppdatera lite, nu måste jag fixa mig för ska in till jobbcoachen snart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0