19 september - frukost

2012-09-19 @ 09:00:08
1. I'm drunk, I suppose
 
Har varit dålig på att äta ordentlig frukost nu på senaste tiden, brukar åtminstone alltid trycka i mig en macka om jag har bråttom på morgonen och inte hinner stå med gröt och grejer. Men det har det inte heller blivit nåt med, så har blivit mycket yoghurt med såna där översockrade flingor på stående fot istället, haha!
 
Men idag så tog jag äntligen tummen ur och fixade mig lite gröt! Idag toppad med kiwi, torkade katrinplommon och såna där lite halvsyrliga svenska äpplen som är den absolut godaste frukten enligt mig. Riktigt bra kombo för magen också tillsammans med ett glas vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0