19 september - svårt dethär med sockeravänjning, HAHA

2012-09-19 @ 20:03:52
1. I'm drunk, I suppose
Har ju förstått att jag har det värsta sockerbegäret man troligtvis kan ha, men att det skulle bli SÅHÄR svårt... Åt några rutor choklad igår, sen gav jag bort resten till Christopher. Och lyssna på detta då - jag slängde 4 muffins, för jag inte ville äta dem. Har aldrig någonin hänt! Kändes ju bra igår åtminstone, haha.

Gick ialla fall till affären idag för att handla, dock inget onyttigt var min tanke. Ni anar inte hur svårt det var, jag cirkulerade runt i typ 10 minuter och velade mellan frukt, vaniljkesella, choklad.... Sen till slut köpte jag 5 stycken Risi-Frutti för det var extrapris, gick ut med världens ångest över att jag inte kunde hålla mig, men de är ju samtidigt inte bara till mig heller... Jaja, vad gör man inte liksom...Gjort är gjort.

Har ialla fall bestämt mig för att jag ska köra en detox nästa vecka, eller jag tror jag ska göra det. Är tydligen en "populär" Hollywood-diet bestående av citronvatten blandat med lönnsirap och cayennepeppar, som man ska dricka 6 gånger om dagen. Det och inget annat. Ska tydligen rensa ut gifter och slaggprodukter ur kroppen inför en sundare diet, och de som verkligen går in för det kör på detta i ca 10 dagar... Vilket känns lite overkill för mig, haha! Om jag nu ska testa på det så lär jag ju endast köra typ 3-4 dagar, räcker gott och väl tror jag. Men jag ska läsa på lite mer om det först, man vill ju liksom inte bli sjuk eller chocka kroppen totalt liksom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0