2 september - H&M herr

2012-09-02 @ 10:00:00
1. I'm drunk, I suppose
 
 
 
Gick förbi denna tröjan på H&M för flera veckor sen, trodde först det var en tischa och dundrade genast fram för att inspektera den för hade gärna sett mannen i den. Men upptäckte ju rätt snabbt att det var en college-tröja och att den saknade luva, och eftersom det inte är hans stil så struntade jag i den. Älskar dock trycket, och för några dagar sen kunde jag inte låta bli att köpa den till mig själv! Ny favvis i höst.
 
 
På översta bilden ser ni också hur "kort" mitt hår är nu. Där är det ju plattat så blir lite längre än vad det är när jag har lockigt, men känns ju sjukt ovant ändå. Folk säger att det fortfarande är långt, HA säger jag då för det är det inte alls om man är van vid att man nästan kan sitta på det. Funderar däremot på om jag ev ska ta lite till på längden när jag ska på "putsen" om en månad... Vi får väl se!
 

Kommentarer
Postat av: Bunny

Förstår varför du föll för den tröjan!

Svar: Tack för att du förstår, haha. Det är så himla fånigt. Tur att det är någon som ser att jag inte menar något illa i alla fall. Ha en fin dag!

2012-09-02 @ 14:14:19
URL: http://bunnydrugz.blogg.se
Postat av: Bunny

HAHA här är jag igen! Såg din kommentar nu. WORD!

2012-09-02 @ 14:31:31
URL: http://bunnydrugz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0