2 september - största problemet just nuuuu

2012-09-02 @ 22:18:56
1. I'm drunk, I suppose
Hur ska jag få mina extensions att smälta in bäst i mitt eget hår? Blev plötsligt lite svårt nu när jag klippte mig. Har ju iofs inte testat än... Men hatar ju verkligen när man ser på folk att de har hårförlängning. Dessutom blir det ju ytterligare lite svårare i och med att mina extensions är raka med ett lätt självfall, och jag själv är Guldlock fast utan guld. Platta, visst - men det är sånt känsligt väder ju?! Fuktigt och dant.

Hur ska jag kunna hålla det platt? Hur lockar jag mina extensions så de ser ut som mitt egna?
Låter som en nÅÅb nu men jag har ju aldrig pysslat med såndär skit innan, haha! Gör dessutom naglarna nu ikväll, ytterligare en sak jag aldrig gör. Främst egentligen för att jag är så jävla lat, beundrar fan Kissie och alla andra våp som verkligen orkar hålla på med sitt hår och naglar och smink och allt. JÄMT. Samt att vara bruna. Herregud liksom.
 
 
Kan ju dock när jag vill egentligen.
Snoffsar upp mig i modern transparent skjorta och allt. MEN, notera - nagellacket skär sig mot färgen på skjortan. Detta visste jag mycket väl om redan innan jag gick hemifrån på morgonen. Tror ni jag orkade bry mig? Näe! Så höstens nya mål - sluta vara lat.

Det vill säga: bli snygg och modern samt börja träna bort onyttighetsvalken som växer sig större för varje dag. Huga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0