20 september - summan av dagens kardemumma

2012-09-20 @ 20:44:00
1. I'm drunk, I suppose
Hör och häpna - även drakarna på Arbetsförmedlingen verkar ha tinat upp lite under sommaren! Haha. Gick faktiskt jättebra på mötet där idag. Jag tog upp detta med serviceyrkeskursen och hon berättade att jag kunde komma tillbaka redan imorgon för då skulle det vara ett infomöte om vad kursen går ut på och vad man ska göra osv, det fanns fortfarande platser kvar så jag antar att jag troligen kommer med i den gruppen som startar redan nästa vecka. Känns så jäkla härligt, äntligen liksom!
 
Hann även förbi en sväng runt farmor för att hämta kängorna (YEEEEEES <3<3<3<3<3), samt träffa Frida ett par timmar för jag skulle få tillbaka min kjol som jag hade glömt där. Jag i ett nötskal, glömmer ALLTID något när jag är hos kompisar... Dock oftast smycken, haha. Passade även på att låna hennes spel Spore till datorn, det är ju flera år gammalt men det är ju från skaparna av The Sims så jag har ändå en liten förhoppning om det! Frida tyckte dock inte det var roligt, så vi får väl se om hon har rätt.
 Nu ska jag spela!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0