24 september - glöm inte kolla på Vakna! imorn

2012-09-24 @ 23:02:07
1. I'm drunk, I suppose
 
 
Eftersom jag numera kommit in i rutinen "somna tidigt - vakna tidigt", så blir jag klarvaken varje morgon när Christopher kliver utanför dörren för att åka till skolan (eller praktiken nu framöver). Detta händer alltså kl 07:00, och då sätter jag alltid igång tv'n och ligger och kollar på Vakna! med the Voice fram till klockan nio då jag stänger av för då börjar den där jävla tvshop-skiten.

Ialla fall. Imorgon gästar inga mindre än Näääk och Nimo the Voice på morgonen. Och det vill man ju inte missa? Jag har ju blivit lite miljöskadad av mannen när det gäller denna sorts musik, men jag tycker de gör sköna låtar! Missade ju dem när vi var på Hultsfred, så jäkla tråkigt! Men hoppas ju det kommer fler gånger.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0