27 september - Hansa City igår med Johanna!

2012-09-27 @ 13:07:33
1. I'm drunk, I suppose
 
 
 
 
 
Herregud. Shoppade loss totalt igår, haha! Storhandlade på Rusta för typ 600 kr, WHO DOES THAT?!?! Aja. Jag är ju så svag för inredningsprylar, så blev bl.a en ny lampa och bäddset med Amerikanska flaggan på, och andra småprylar. Inne på IKEA hittade jag också sånt där småtjafs, tills vi kom till växtavdelningen och jag fick för mig att jag skulle köpa en ny orkidé eftersom jag dödade den som jag fick av Christopher i våras, haha! Tyvärr hittade jag ingen likadan som den, vilket var lite tråkigt eftersom jag tycker det är den absolut finaste färgen (vit och stora mörklila prickar på), så det fick bli den här monsterblomman istället som är mer än dubbelt så hög som den förra! Sen smälte mitt hjärta totalt när jag fick se att de hade små bebis-orkidéer, så jag kände att jag bara var tvungen att ha en sådan också, HAHA. Det är ju rätt stor skillnad på dem, som ni ser på näst sista bilden. Och nu står de i varsitt fönster, och jag hoppas verkligen jag kan hålla dem vid liv...

Förövrigt så totalregnar det idag, så det blir hemmachill. Skulle egentligen behöva dammsuga och skit, men ärligt talat - vem orkar städa varje dag man är ledig? Så jag bestämde mig för att inte ha några måsten idag utan bara ta dagen som den kommer, så får vi väl se vad jag hittar på. Kommer säkert sluta med att jag städar runt ändå, haha...
 
 

Kommentarer
Postat av: Evah - En av Karlstads största bloggar

Det såg gott ut. :D

2012-09-27 @ 13:57:31
URL: http://Evaaaahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0