28 september - dagens påhitt

2012-09-28 @ 21:47:51
1. I'm drunk, I suppose
 
Spenderade min morgon med att sitta och glo på mannen i flera timmar när han satt på golvet och pusslade ihop sin dator, tycker det är sjukt intressant det där och jag är så imponerad av hur man kan lära sig vart allt sitter haha! Men jag börjar lära mig lite ialla fall, och var nästan nära på att skruva isär min dator ett tag för att kolla hur dammig den var... Men istället blev det att jag färgade håret.

Sen åkte jag till Kalmar för att hälsa på pappa och lillebror! Och nya katten - som heter Glenn, HAHA. Han är ju göteborgare så klart han skulle ha ett typiskt göteborgskt namn. Nu ska jag äta chokladpudding, trudelz :*

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

snygg!!

P.S Var gärna med i min tävling! :D Allt du behöver göra är att kommentera det här inlägget:
http://adaras.se/2012/september/tavling-vinn-ett-par-damn-heels-i-din-favoritfarg.html#comment

2012-09-28 @ 22:08:38
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0