29 september - Sims 3 Övernaturligt & Twilight

2012-09-30 @ 00:34:33
1. I'm drunk, I suppose
Ikväll har jag alltså utforskat The Sims 3: Övernaturligt, där det tillkommit nya varelser som vampyrer, varulvar och zombies. Blev glatt överraskad när jag kollade runt i grannskapet och hittade en "kopia" av Twilight-sagan, HAHAHA. Skillnaden var dock att Bella Swan hette Bailey Swain istället och hennes pappa hette Chester istället för Charlie.... Bara en sån sak! Bara i The Sims liksom, haha. Så listade jag ut att det bor en uråldrig vampyrfamilj i samma grannskap fast uppåt bergen istället, så planen är nu att kolla upp dem och se om det finns en Edward-kopia där som denna Bailey kan bli hopplöst förälskad i, hehehehe. Det finns tydligen en varulvsfamilj med, så då kanske det finns en Jacob med ?!  Dör ju om spelet är upplagt så att det ska ske som i filmen, IIIHH.

På tal om det - älskar ju första Twilight-filmen! Den är så vacker och man blir så tagen av hela den där kärlekshistorien som är så komplicerad men de gör ändå allt för varandra och ÅÅHH. TWAJLAJT <3 Men dock bara första filmen. De andra är inte alls lika bra, men det är nog för att de fungerar mer som "utfyllnad" i själva historien för att man ska hänga med ordentligt.
 
 
Bjuttar på mina två favvolåtar från soundtracket, ta fram snytpappret! (det gör ialla fall jag för jag tänker alltid på vilken sekvens filmen är i och så blir jag blödig, hahahaha)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0