30 september - nördar

2012-09-30 @ 18:17:11
1. I'm drunk, I suppose

 
 
Ett av mina stiligare husbyggen, gammalt dock!

Spelat Sims hela dagen. Dör vad roligt det är när man hittar gnistan igen och bara nöter! Och det blev lite Twilight-feeling över det hela som jag snackade om igår, snygga vampyren uppe i bergen var en Edward-kopia även om han inte ens hette nåt liknande eller hade alla syskonen som de har i familjen, haha! Tycker det är roligt när de lägger in sånt så man får en liten överraskning när man spelar!
 
Nu värmer jag vitlöksbröd i ugnen och ska sen käka. Kör på samma som igår eftersom det blev så mycket sallad över. Sen ska jag ner till tvättstugan, hatar egentligen att tvätta kvällspasset mellan 19-22 för det är så otäckt i tvättstugan och den påminner verkligen om en sunkig gammal källare från nån amerikansk rysare. Kanske tar med mig datorn ner och nördar Sims under tiden som jag väntar på centrifugen...? HAHA. Okej nej det ska jag inte.................. Eller?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellia

Jag gillar att jag sitter på jobbet,har nattpass, klockan är snart 05:00 och jag hänger bland dina gamla blogginlägg...

och plötsligt så kändes The sims som världens bästa ide så om du ursäktar så ska jag gå in på cdon.com och klicka hem the sims 3

Svar: Hahahaha ååh sims <3 Wish I had the time numera men det hamnar rätt långt nrr på prioriteringslistan :<
Amanda

2014-03-07 @ 04:57:59
URL: http://www.itsmellslikeemo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0