5 september - nästan ledig dag

2012-09-05 @ 10:45:57
1. I'm drunk, I suppose
 


Är lite ovän med katten idag. Började med att han trampade i bajs, FRÄSCH KILLE tyckte jag och började tvätta honom som han inte tyckte om. Sen introducerade jag honom för koppelselen eftersom vi ska till veterinären idag, och då kan ju den vara bra att ha på om han vill gå ur buren och göra sina behov. Han har ju en tendens att göra allt sånt i buren när man ska åka någonstans....
Och selen var tydligen inte önskvärd hos herren, så nu har han rullat runt på golvet och försökt få av sig den jättelänge innan han nyss hoppade upp i knät hos mig och däckade.

Som ni ser på mitt ytterst avancerade schema, så har jag alltså en del att styra med idag innan jag och katten drar till stan om några timmar. Tur man är uppe med tuppen då! Vad ska ni hitta på idag? :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0