9 september - sjukaste likheterna

2012-09-09 @ 22:24:20
1. I'm drunk, I suppose
Har nu de senaste dagarna upptäckt hur sjukt lik min pojkvän blev Sebbe Staxx ur Kartellen nu efter att han rakade av sig håret... Men det tycker inte han själv, haha! Så därför kände jag mig tvungen att googla en bild på Sebbe, och sen be mannen sitta exakt likadant utan att han först fattade vad jag skulle göra, och ta en bild på honom haha. Så ja, egentligen är han nästan identisk då han är oförberedd och ser sådär allvarlig ut, nu fick han ju posera lite... Samt att jag skrattade som fan vilket fick honom att flina också haha!

MEN ÄNDÅ. Lika?! Eller är det bara jag som tycker det? xD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0