20 april - lürdag

2013-04-20 @ 11:29:37
1. I'm drunk, I suppose
Tog äntligen tummen ur och smörjde in min skinnjacka igår, efter att ha haft den i min ägo i lite mer än 3 år. Behövdes verkligen kan jag säga! Den var liksom mer grå än svart nu och såg verkligen förjävlig ut haha - speciellt på framsidan och på armarna. Tror den tog mest stryk under Emmabodafestivalen 2011 då det regnade en hel dag och jackan blev helt genomdränkt, och sen fick den torka i vår husvagn och efter det var den helt stel. En sann misshandel alltså!
 
Var därför riktigt givande att smörja in den igår och se att den faktiskt blev svart igen, det var lite som att smörja in en rynkig pensionärshud! Och även om det solblekta partierna inte går att få bort helt så blev det ju ändå en klar förbättring. Fettade in den ganska rejält igår kväll så den var helt flottig när jag hängde upp den, och nu idag när jag kände på den så hade den sugit åt sig i princip allt, så det behövdes ju verkligen som sagt!
 
 


En annan, kyligare dag i en smutsig spegel innan jag drog till le jöbb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0