25 april - lista

2013-04-25 @ 10:19:48
1. I'm drunk, I suppose
Dåligt:

- tappat min berlock från fotlänken jag fick av mannen i present :C
- har blivit sjuk (IGEN, come on liksom, fjärde gången sen 2013 började...) hostar alltså som en lungsjuk
- kommer få spendera totalt 3 timmar genom att vänta på stan idag, när jag bara ska ha körlektion och möta upp en tjej som ska köpa skor av mig
 
 
Bra:

- har blivit erbjuden lägenhetsvisning i Nybro!
- fick massa mer lön än jag trodde jag skulle få
- jag har bestämt mig för att odla upp egna balkongblommor detta året, samt tomatplantor. För det är billigare, och roligare!
 
 
Får väl fördriva all väntetid idag med att sitta på biblioteket och glo, alternativt åka nånstans och köpa blomfrö så jag kan börja plantera i helgen. Nu ska jag diska.
 

Var även på Bauhaus igår med mamma, de letar efter en paviljong att ha i trädgården. Själv hittade jag denna, tänkte att jag slår till sen framåt sommaren och klämmer in på vår balkong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0