29 april - drömmer helt sjukt

2013-04-29 @ 21:15:27
1. I'm drunk, I suppose
Har följt Paula's blogg sen hon startade den - dvs när hon fick reda på att hon var gravid. Hon är ett år äldre än jag och det har varit så mysigt att kunna följa hennes blogg under tiden som man själv är gravid, och att hon legat före mig så man vet lite vad som väntar. Förra veckan fick hon och hennes sambo sin lilla flicka, och good lord... Har drömt om att jag fått mitt barn enda sedan dess haha! Varje natt alltså.
 
Drömmer typ samma varje gång. Det är ingen förlossning eller nåt sånt, utan plötsligt är jag bara mamma. Och så har vi fått en flicka. Som ser nästan exakt ut som Paula's och Hugo's, haha! Men inatt drömde jag världens mardröm, skrattade som fan när jag berättade den för mannen idag men inatt var det riktigt otäckt... Det var ialla fall precis som en skräckfilm vi såg för ett tag sen där barnet i familjen dödade sina föräldrar, jag drömde alltså att vår dotter var typ 11 och anföll mig i sängen i vår lägenhet där vi bor nu - vaknade av att jag skrek till i stil med "ÖÖHH-AAAHH!" samtidigt som jag flaxade med täcket.. Hahaha skrattar nu när jag tänker på det. Sen var det nästan pinsamt när jag vaknat, men mannen hade inte ens reagerat. Det var bara Zhantos som flög till och sträckte på sig när jag gapade. Skulle tydligen kunna bli mördad i sömnen med mannen bredvid mig utan att han vaknar!

Kommentarer
Postat av: Mallllaannn ;)

Satt vi inte i parken sen me Ante o dom och drack efter vi hade varit i långviken?! ;)

Svar: Jo det har du nog rätt i, det tror jag vi gjorde! :D
Amanda

2013-04-30 @ 17:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0