14 augusti - molvärk & liggdel

2013-08-15 @ 00:18:44
2. Gravid

På bild ovan kan ni nu beskåda vår kompletta barnvagn! Vi köpte den ju som sittvagn för 3 veckor sedan, men liggkorgen hade de inte fått in då så vi la en bokning på den enda liggkorgen i just denna färgen som skulle komma till Babyproffsen i Kalmar. Och denna veckan kom den, så vi hämtade upp den idag när vi ändå skulle städa med pappa och farmor och sen få skjuts hem. Och fan vad lyxig den känns... Helt otroligt glad och tacksam över mamma och styvfar som finansierade detta vrålåk! När bebisen kommit och vi har hunnit använda den lite så ska jag göra en recension. Det jag kan säga nu är att den känns otroligt lätt, och att den fungerar bra som katt-skrämmare.
 
Ja och påtal om "när bebisen kommer".... Skrev ju igår att jag känt mig skum i kroppen men att det troligtvis är lite inbillning för jag letar tecken nu? MHM ELLER, har fan dragits med molvärk/mensvärk nästan hela dagen bara för att jag skrev det där... Och det är definitivt ingen inbillning! Hade glömt hur det känns att ha mensvärk, men det var verkligen sådär klassiskt "ont-så-att-jag-inte-riktigt-orkar-stå-och-känner-mig-rastlös"-värk. Men jag hoppar inte i taket över det. Man kan ju känna såhär flera veckor innan förlossningen sätter igång, men det är ju definitivt ett tecken på att det närmar sig! Med tanke på att jag precis passerat veckan då det är okej att föda och att bebisen i princip är fixerad så vet jag ju att den gör sig redo iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0