15 augusti - en jävla massa gnäll

2013-08-15 @ 13:58:00
2. Gravid
Ja hörrni, ni får ursäkta att det blir en del gnäll MEN IDAG ÄR DET BEFOGAT.
 
Är så arg nu! Vaknade imorse, allt är som vanligt. Käkar frukost, går runt utan problem men var skittrött så gick och la mig en stund på förmiddagen innan jag skulle åka till Kalmar och ha körlektion.
 
Vaknar typ 45 min senare och kan plötsligt knappt resa mig ur soffan? Tänkte inte på det först, händer rätt ofta att jag får sendrag i ljumskarna/magen långt ner när jag reser mig för hastigt. Gjorde ett nytt försök, klarade att räta ut mig till stående men fan inte att gå. OMÖJLIGT ATT RÖRA BENEN, det smärtar helt otroligt mycket då i både ljumskar, rygg och långt ner i magen. Skulle hjälpa Christopher att flytta ett bord men jag kunde liksom inte ens ta tre steg framåt. Får vagga fram i lägenheten för att ens ta mig framåt.
 
Fick helt enkelt acceptera mitt öde - foglossning. Och att jag inte kunde åka in och ha min körlektion idag (som jag verkligen behöver egentligen....), men hur fan skulle det gå - kommer ju inte ens kunna ta mig ner till tåget! Så nu har jag tagit ett bad som hjälpte lite grann, tröstätit chokladmousse och tänker nu läsa på om smärtlindringar inför förlossningen och lite senare sätta igång någon serie. Sur så satan. Hade ju kunnat tvätta eller nåt annat viktigt, men nej för all del...
 

Innan jag somnade. FAN VAD MYSIG OCH NÖJD MAN KAN SE UT DÅ.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0