20 augusti - v.38+0 (v39)

2013-08-20 @ 22:35:17
2. Gravid
Man skulle ju kunna tro att jag deltog i Ironman denna helgen som var och att jag fortfarande lider av tröttheten efter det, men jag får väl lov att erkänna att ett triathlon nog är det sista jag skulle ställa upp i just nu. Helvete vad trött jag är.
 
Har liksom inte gjort ett skit idag. Satt hela förmiddagen hos farmor och bara åt, innan jag åkte till stan och hade körlektion. Somnade i eftermiddags när jag kom hem, sov 2 timmar, låg i soffan och väntade på mat och sen har jag bara suttit/legat på samma ställe hela kvällen. Och nu är klockan närmre halv elva på kvällen och jag är sömnig. Igen. Fattar inte vart tröttheten kommer ifrån.
 
Och på bebisfronten är det lugnt - IGEN. Jävla trollbebis som luras. Kan den inte bestämma sig för att ploppa ut snart liksom?! Imorgon ska jag skriva förlossningsbrev och skriva en lista på vad man ska ta med sig när dagen väl infaller så man slipper stå där snopen med byxorna fulla med fostervatten och försöka komma ihåg allt man ska packa ned. Och så ska jag sluta med mitt sockerfrosseri nu som jag haft de senaste två veckorna, för jag vill inte ha en större bebis än detta! Känns som att jag snart exploderar.
 
OCH NEJ det är inte min vänstra tutte man ser högst upp bredvid den andra UTAN MIN ARM som håller i linnet, hahahah! Det ser dock jävligt suspicious ut kan jag ju medge, men kände att jag behövde påpeka detta innan nån annan gör det hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0