23 augusti - fredag

2013-08-23 @ 12:58:23
1. I'm drunk, I suppose
Hej! Min första fredag på myyyycket länge som det verkligen KÄNNS som fredag också, haha! Tog en lång sovmorgon, låg kvar i sängen med mannen i över en timme imorse och bara låg och pratade, samt kollade på "Orange is the new black" innan vi gick upp och åt en onyttig frukost bestående av ostfrallor och varm o'boy.
 

Tänkte bara ta det lugnt idag och ta dagen som den kommer - ska dra med mig mannen ner till centrum för kattsanden är slut och behöver ju någon som bär den! Behöver juice också. Och kex. Sen har jag varit sugen på pizza i flera dagar så frågan är om man inte skulle festa till det lite nu när det är löning och allt och ta en riktig svullokväll?
(HAHA älskar att jag numera "festar till det" som en riktig pensionärs-Svensson med pizza på en fredag, så typiskt svenskt!)
 
 

Och ingen bebis ännu. Inga känningar, ingenting. Antar att den vill stanna ett tag till där inne... Fick en rolig förfrågan av Maria på Twitter som lite lätt hysteriskt frågade om jag födde nu "eftersom jag inte uppdaterat på länge", hahaha ååh är jag verkligen en sån Twitternarkoman?! Jo det är jag. Erkänner. Twittrar mer än något annat. De sociala medierna har mig i sitt grepp.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0