4 augusti - dagens krämpa

2013-08-04 @ 22:51:00
2. Gravid
 
HAHAHA, allvarligt - mina fötter?! Har knappt besvärats alls av svullna fötter fram tills i förrgår! Och idag har det varit helt extremt, de var svullna redan när jag vaknade på morgonen och nu framåt kvällen är de som två falukorvar. Min största undring just nu är hur fan jag ska få på mig ett par skor imorgon...? Var svårt redan som det var igår när jag traskade hem från jobbet i låga Converse, fan så chubby det såg ut. Och mina sandalisar har ju remmar runt vristerna så tror faktiskt i ärlighetens namn att det inte ens kommer gå att knäppa.
 
 
NEJ NU VET JAG!!!! Hittade ett par gamla tygskor nu när vi flyttade som jag hade glömt bort. Får fan ta dem i värsta fall. Svarta tygskor i tropisk värme, mmmh... <33 Fast har hon hellre fotsvett än otäcka skor som sitter för tajt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0