5 augusti - v.37 imorgon

2013-08-05 @ 22:30:04
2. Gravid
Åååh, blir galen! Det kliar sjukt mycket på magen. Är även öm i huden/bristningarna som jag har fått mitt på undersidan av magen. Vet ju att det kliar för att huden töjs och den blir torr, smörjer ju in mig varje dag numera så jag vet inte riktigt vad man kan göra mer för att lindra. Kletar på så mycket Helosan-salva på magen nu både morgon och kväll att den blir helt vit och flottig, haha men det får man väl stå ut med.
 
 
Lille magen. Undrar så vem det är som gömmer sig där inne nu! Så spännande när bebisen är så stor nu också, samtidigt som jag börjar bli lite nervös inför förlossning och sådär. Borde skriva min förlossningsplan nu i veckan, det har liksom fallit undan lite pga allt annat runt omkring. Har fortfarande inte funderat nåt särskilt över vilken sorts smärtlindring jag vill ha, men tror faktiskt inte jag vill planera något just på den punkten heller. Jag vet vad som finns, och sen tar jag det som det kommer istället!
 
Måste få tag i en tvättid denna veckan också så jag kan börja tvätta upp alla bebiskläderna. Fast måste hitta tvättstugan först, hahaha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0