12 februari - Petter, Ison & Fille

2013-02-12 @ 20:52:05
1. I'm drunk, I suppose
I lördags kväll drog jag och mannen iväg till Sandra's för att se Petter, Ison & Fille. Det är så roligt - innan jag träffade Christopher var detta verkligen inte min typ av musik, men man blir ju miljöskadad som man säger och det är väl inte så lustigt när den svenska hiphopen spelas varm här hemma varje vaken minut...
 
Faktum är att det var en grym spelning, det kändes nära och intimt och man fick verkligen kontakt med dem under framträdandet. Vi hade turen att hamna längst fram ganska snabbt, jag hade kameran med mig och det var verkligen ett drömläge! Det var verkligen skitroligt att knäppa bilder så nära på så pass stora artister, såg att en del hade hittat sig in till VIP:en när vi stod där bland folket men jag kan inte säga att jag varken då eller såhär i efterhand var avundsjuk på det. Det var en sån skön känsla att stå där med alla andra, sjunga med i låtarna och få ta mina bilder. Det har gått flera dagar sen giget och jag sa till mannen så sent som igår att "fan vad roligt vi hade! Kan inte sluta tänka på det, det var så himla kul!", och det var verkligen så. Helbra!
 
 
Tråkigt dock att jag insåg att min kamera var inställd på högsta ISO och därmed blev alla bilder sinnessjukt brusiga... Aja, här är höjdpunkterna alla fall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0