19 januari - äntligen HÄÄÄÄLG

2013-01-19 @ 20:43:07
1. I'm drunk, I suppose
Asså fytusan mina vänner, helgen har aldrig känts såhär efterlängtad! Gjorde värsta brakfrukosten till mig och mannen imorse, med yoghurt, knäckebröd, juice, o'boy och ägg... Herregud vad gott det var. Sen somnade vi om och sov nästan hela dagen, HAHA. Slut tjej.
 
Nejmen veckorna nu på jobbet har varit riktigt tröttsamma. Mycket att plugga in - med produkter, uppbyggnad av säljsamtal, datorprogram och löne-och provisionssystem, nya människor, mycket att anteckna... Man blir helt grötig i hela huvudet. Men fokuserar nu på att få ordning på mitt samtal och sen satsa på att lära mig en eller två av grundprodukterna till att börja med. Känns skönt att vi ska börja ringa till nya kunder, på så sätt har vi ju inget att förlora egentligen så det är ju bara att kötta på så satan och ringa, ringa, ringa. Ska bli dökul!
 
Ska nog faktiskt lägga mig i ett bad nu och chilla lite, sen ska jag äta chips och kolla på Efterlyst och True Blood.
 
 


Instagrampic's från idag - Zhantos i sin vanliga sovposition på min kudde på morgonen, och kvällens middag: ugnsbakad fisk med matlagningsgrädde, fetaost och paprika! Sjukt gott var det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0