5 januari - how to survive

2013-01-05 @ 23:14:35
1. I'm drunk, I suppose
Jag ska vara ärlig och säga att jag inte är i toppskick just nu. Jag samlar all energi jag har till att prestera till 100 % på mitt nya jobb som jag börjar på på måndag - det är alldeles för viktigt för mig, jag kan verkligen inte låta mig bli ofokuserad på grund av detta. Trots att det känns som att nåt äter upp min hjärna. Men det får inte påverka något. Jag behöver detta. Jag kommer prestera. Jag kommer fortsätta köra i 140 km/h trots att jag nått mållinjen.
 
Att veta vad man själv vill, men att göra tvärtom för att "det är bäst så" ...
 
Men kan man inte ta sig över ån, måste man gå runt den. Vilket jag ska gå och göra nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0