17 juli - kalla mig löken

2013-07-17 @ 23:30:14
1. I'm drunk, I suppose
Åtminstone idag. Satan så varmt det varit! Haft en monsterdag med jobb från 07-16:30, sen Riskettan på körskolan från 17-20. Vänta på tåget en timme, hemma 22. Var däremot inte så trött som jag trodde jag skulle vara vilket är positivt, men magen börjar fasen fresta på övriga kroppen nu och dessutom har mina fötter varit som jävla klossar idag. Svullna alltså.

Nej ni, nu är det sängdags för preggot. Zhantos har redan bäddat ner sig och däckat på sin vanliga plats ovanför mitt huvud på kudden. Ska försöka få med mannen imorn på barnvagnsjakt, vi får väl se om jag lyckas....



Katten som kan konsten att slappna av

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0