18 juli - mor är generös

2013-07-18 @ 21:51:01
1. I'm drunk, I suppose
Min mamma, den blivande mormodern, och då även min styvfar har fått för sig att de vill betala vår barnvagn. Vi själva hade tankar på begagnat efter mycket funderande eftersom de flesta barnvagnar är i fint skick och de sjunker ju rätt mycket i värde begagnade. Men mamma är envis! Så jag är oerhört glad över detta och lyckades övertala mannen till att vi skulle åka in till stan och kika lite idag.
 
Såklart hade de ju placerat den senaste modellen inför 2014 från Emmaljunga längst fram - Super Nitro... Och självklart föll vi båda två för den. Höll även på att falla baklänges i det knarrande trägolvet när hon berättade priset - och då var det endast vagnen utan liggdel och andra tillbehör som åkpåse osv. Men fantastiskt fin vagn! Vi kikade även lite på min favvis Brio Smile men den ratade mannen direkt, och BabyTravel kikade vi också lite på så vi ska fundera ett litet tag innan vi bestämmer oss. Så mysigt att gå runt inne i butiken idag och klappa på mysiga snuttefiltar och lurviga åkpåsar!
 
Nu kan jag också äntligen använda min mage som avlastningsbord!
 

Dags för denna kvinnan att sova, jobbar heldagspass imorgon från 07-16:30 så jag behöver min skönhetssömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0