19 juli - wääh

2013-07-19 @ 20:22:41
1. I'm drunk, I suppose
Vill mest bara gnälla lite över allt jag inte hinner... Allt handlar bara om jobb, körkort och flytt just nu. Kan inte ens unna mig en kväll att åka in till stan nu trots att det händer MASSVIS med kul saker i Kalmar för tillfället, med fotboll och massa turister. Inte för att jag inte tycker det är kul att jobba, att plugga inför körkortet eller att flytta FÖR DET TYCKER JAG VERKLIGEN ÄR SKITKUL. Men jag vill ju hinna annat med. Helst av allt skulle jag vilja planera och förbereda mig inför bebis, ta det lugnt, pyssla lite och kanske sy ett fint babynest och små fina dreglisar i olika färger. Packa ner lägenheten lite i taget. Komma hem efter jobbet och känna att jag INTE måste göra något annat. Pluggar som en idiot inför körkortet och helvete vad arg jag kommer bli om jag kuggar. Känns som att man stressat ihjäl sig helt i onödan då, istället för att ta det i lagom takt. Måste. Bli. KLAR. *hyperventilerar i brun papperspåse*
 
 
Känns skönt att ha snubbi som ställer upp för mig till 110 % hela tiden och peppar mig när jag bryter ihop. Helt fantastisk är han! Känns som att vi kommit varandra mycket närmre sen jag blev gravid, och jag är så glad att vi delar detta. Bästa och finaste <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0