22 juli - hallå folk

2013-07-22 @ 21:48:43
1. I'm drunk, I suppose
Lär bli en svettig dag imorgon med tanke på värmeböljan, och det faktum att jag glömde mina enda preggovänliga shorts hos pappa idag när jag bytte om till jobbkläderna. Har under graviditeten unnat mig själv fyra plagg:

- preggobyxor i lång modell
- preggoshorts
- EN bh (som jag förövrigt tvättar typ tre gånger i veckan nu för det är den enda jag vill använda då resten är för små)
- trepack hipstertrosor då jag fick panik över att allt är för smått
 
Min garderob är förörvigt en riktigt tragisk syn nu. Det enda som passar är typ mina lite oversize-tishor som får mig att se ÄNNU större ut än vad jag redan är. Baah, så tråkigt, men nu är det bara 6 veckor kvar så det är ju knappast nån idé att inhandla något nu. Sparar det till i höst när jag sätter igång "Projekt: MILF".
 
 
Nej, lite teori innan läggdags?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0