23 juli - mat jag saknar

2013-07-23 @ 18:48:46
1. I'm drunk, I suppose
När jag inte längre bär runt på Den Lille Torktumlaren i mitt innersta, så ska jag äta. Gud vad jag ska äta! Ska bli så skönt att kunna äta i princip vad man vill och slippa vara orolig. Har velat prova sushi nu ganska länge men inte vågat, så det ska jag göra. Sen ska jag äta KALLRÖKT LAX GAAAAH VAD GOOOOTT. Helst på Hamnkaféets smörgåsar, med pepparrot.

Och för att inte tala om lösgodis! Ätit det en eller två gånger sen jag blev gravid, helst velat undvika det pga alla konstgjorda grejer som färgämnen och skit.

Ja och så ska jag ju färga håret med, det har jag ju inte rört sen december. Men det hör ju kanske inte hit...



Döende i trappan upp till Folkuniversitetet idag. Tummen upp för gravidkonditionen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0