24 juli - tack snälla!! <3

2013-07-24 @ 21:21:06
2. Gravid
Gråter åt allt numera. Gråter när jag är arg, lycklig, rädd eller av ingen särskild anledning alls. Blev helt rörd när mamma berättade att hon ska betala vår vagn - och jag blev lika glad när jag förra veckan äntligen fick det hemliga paketet med presenter till bebis från fina Ellia i Göteborg!
 
Emelie och jag har läst varandras bloggar och därmed varit vänner sen år 2007 när Tokio Hotel var vårt allt. Jag hittade henne på ett forum där alla TH-anhängare hängde på den tiden, och hon skrev såna maaaagiska fanfictions om männen i vårt favoritband. Aah. Tider!
 
Och när hon nu fick reda på att jag var gravid, så ville hon ha min adress så hon kunde skicka en liten gåva! Oerhört gulligt redan där! Och eftersom jag trodde att Emelie är en normal människa, så tänkte ju jag att hon troligen skickar ett plagg som normala människor gör, med en liten hälsning..... Så fel man kunde ha.
 
För när det här paketet landat i Kalmar och i mina ivriga händer så höll jag fan på att trilla av stolen där jag satt på jobbet och tjuvkikade. Ja ni kan ju se själva... Trodde inte det var sant:
 

Ja ni ser ju uppsjön av body's, blandat med URSÖTA små pannband, dreglisar med Spöket Laban och ett helt fantastiskt set med överdel + byxor i rosa direkt ifrån Kina. TACK SNÄLLA <333

Längtar tills vi flyttar nu så jag får packa upp alla bebiskläder vi har, tvätta allt och sen lägga in det fint i byrån i väntan på nedkomsten. Det är så pirrigt nu!

Kommentarer
Postat av: ellia

Så glad att du gillade !!! och det var sååå kul att köpa haha. Försökte köra en mix på rock, rosa, and HEN influerat men jaaa... jag norpade åt mig alla de ting som jag egentligen hade velat klä monster i ^^

helt sjukt att vi har haft kontakt så länge :O
Men det har varit kul och jag hoppas att den håller sig kvar <3
... och jag är inte normal, trodde att vi var ganska så överrens om det vid det här laget.

Ännu en gång, grattis till bebisen och det var så kul att få skicka ett paket. Nu får du se till att trycka ut lillplutten också så att man kan få se om kläderna passar XD *känn pressen*
puss

2013-07-25 @ 23:33:52
URL: http://www.itsmellslikeemo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0