25 juli - hormonell dag

2013-07-25 @ 16:29:45
1. I'm drunk, I suppose
Har idag varit ledig! SKÖNT. Däremot har jag varit extremt hormonell och gråtit flera gånger idag över olika saker, antar att jag har så fullt upp med annat i veckorna att jag inte hinner stanna upp och reflektera över livet som jag gjort idag.

Har bl.a gråtit över Figge. Och när jag kollade mig i spegeln och insåg att HELA MAGEN är full av bristningar som jag absolut inte hade bara för någon dag sen?! Bröt ihop rätt rejält över det måste jag säga. Det är ju inte lite liksom. Får väl i och för sig vara glad över att de inte är så djupa som de kunde varit. *ler påklistrat medan jag river ut ögonen*

Sen har jag gråtit för att Christopher kallade mina fötter fula. Och sen för att jag kom på massa saker som jag måste fixa med Försäkringskassan som jag glömt...

Kanske ska powernappa en stund. Här har ni iallafall en bild på hur magen växt de senaste månaderna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0