31 juli - fucking superwoman

2013-07-31 @ 18:49:16
1. I'm drunk, I suppose
Var inte mycket till människa igår när jag suttit hela eftermiddagen fram till kl 04:30 på morgonen och tragglat datortester till teorin (bortsett från en powernap mellan 23-00 för att jag skulle orka vara vaken). Fastnade hela tiden på 65 rätt av 70, man behöver 66 rätt som minst. JAG VET, ETT RÄTT IFRÅN?!?!??! Blev så typ hundra gånger. När jag gick och la mig tidigt imorse så hade jag bara fått godkänt på ett test, hade alltså två kvar som jag var tvungen att fixa.
 
Men jag steg upp vid 09:30 imorse och satt i lite mer än en timme med skiten innan jag var tvungen att åka in till stan för att ha körlektion, och jag vette fan vad som hände men plötsligt blev jag helt sjukt awesome och köttade igenom två godkända tester efter varandra - första 69 av 70 rätt. Andra 70 av 70. (EH?!) Sen kastade jag mig ut genom dörren med adrenalinet pumpande i kroppen och kände mig helt jädra fantastisk.
 
Sen körde jag min lektion, och sen fick jag göra sluttestet. Vågade inte ens klicka på "rätta" så det fick min körlärare göra, HAHA. Och resultatet blev 61 rätt av 70. Jaha, det var det tänkte jag. Sen frågade min lärare om jag såg hur många rätt det var.
- Jaa.. 61?
- Ja. Men vad står det innan det då?

Kollade. "Godkänd".
Tydligen har de en lägre gräns på körskolan och även hos Trafikverket.
 
 
Ja så nu kan jag andas lite grann och göra några tester innan provet på måndag nästa vecka så jag inte glömmer. Ja det känns förjävla bra. Jag är fan superkvinnan.
 
 
Förbannat trött igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0