31 juli - kaos!

2013-07-31 @ 18:11:21
1. I'm drunk, I suppose
 
Känns som att man bor i ett jävla råttbo nu, WÄÄH tur att vi flyttar imorgon! Fattar inte hur vi lyckats samla på oss såhär mycket saker på våra ynka 27 kvadrat?! Sen gick ju dammsugarmunstycket sönder för typ tre veckor sen (tack älskling <3<3<3<333), vilket innebär att det rullar dammtussar över golvet likt såna där ökenbuskar i tecknade filmer. Ni vill inte veta hur skräpig vår matta är. Ryamattan. Mest värdelösa matt-typen någonsin tror jag, ÅNGRAR SÅ HÅRT att jag köpte den i födelsedagspresent till mannen för två år sen. Men han ville ju ha en sån. Jag hade ju helst velat slänga den långt åt skogen. Eller släpa den, då. Tung så satan... Pappa lovade dock att ta med nytt dammsugarmunstycke imorgon när de kommer och hjälper oss, så får den ialla fall rengjord innan den åker in i nya lägenheten!
 
Aja avnjuter en kladdig taco med Champis mitt i kaoset innan det blir till att fortsätta, tack och lov är det bara köket och badrummet kvar nu som ska packas ner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0