8 juli - jag lever!

2013-07-08 @ 09:14:00
1. I'm drunk, I suppose
Har helt sjukt mycket för mig nu om dagarna, kanske lite för mycket egentligen med tanke på att jag ska kläcka ut vårt barn om mindre än två månader.... Förgyller mina veckor på "vuxendagis" genom AF, jobb på fiket, körkortspluggande och övningskörning, samt att vi har en flytt som infaller nu i månadsskiftet. Och emellan allt detta ska jag hinna äta ordentliga måltider (allt annat än lätt när man inte är hemma), sova så mycket som möjligt eftersom jag drabbats av den där otroliga tröttheten igen, och hinna förbereda mig inför min stundande förlossning som faktiskt börjar kännas lite skrämmande nu.
 
Jag tror ni har överseende med att bloggen inte hinns med så mycket som jag skulle vilja nu!
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Och du måste vara dum i huvudet. Fega jävla människa som du som inte kan stå för vem du är. Sjukt omogen. Låt Amanda va. Och vad har desperat med saken att göra? Du måste blivit tappad som liten, idiot.

2013-07-08 @ 20:54:59
Postat av: Madde

Och du är amazing mandis! Längtar till bebbson kommer! Puss på dig!

2013-07-08 @ 20:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0