10 juni - lista

2013-06-10 @ 22:43:42
1. I'm drunk, I suppose
Saker som upptar större delen av min tid just nu:
 
  • Att dräpa mygg. Vet inte om ni har läst om de så kallade "attack-myggen" i Expressen, men det har jag gjort ialla fall och jag kan säga att det som står i den artikeln knappast är någon överdrift även om man gärna skulle vilja avfärda det som trams. ATTACK-MYGGEN FINNS!
    (här kan du läsa om det)

  • Barnvagnsletande. Visste sen innan att det var en djungel, men ju mer man läser och letar desto värre snärjer man in sig. Mannen tyckte vi kunde sno en kundvagn och bädda in med en gosig filt och en liten kudde, yeah why not liksom?

  • Oroandet. Denna punkt är väldigt tröttsam och det är förmodligen detta som tar mest av min tid - jag oroar mig för allting. Tänk om vi inte blir bra föräldrar? Undrar hur det blir ekonomiskt? Hur ska det bli med nya lägenheten? Kommer vi trivas? Bär jag på ett friskt barn? Äter jag tillräckligt med grönsaker? Hur länge kommer jag orka jobba?
    Typ så.

För övrigt befinner jag mig nog i en hormonell bargochdalbana just nu när jag mest känner mig gråtig och tycker synd om mig själv. Skönt att släppa lös det, känns ju lättare efteråt men å andra sidan är det ju inte kul att inte vara sig själv! Sen är det mycket förändringar som sker också, jag står inte bara inför det faktum att jag och C ska bli föräldrar utan det är både jobb och flytt som ska klaras av också och det är tre rätt stora grejer på en och samma gång. Är väl kanske inte så konstigt att man blir lite knasig i huvudet!
 

Bjuder på en bild på Figge för han är så snäll och go och alltid får mig att le.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0