12 juni - hälsningar från Bahamas! ...eller jag menar Blomstermåla

2013-06-12 @ 17:25:44
1. I'm drunk, I suppose
Helvete vad varmt det är idag! Pjuh! Fast det blåste rätt kallt när jag kom till Kalmar imorse, men det glömde man snabbt bort när man började gå runt för då blev det svettigt. Åtminstone för mig - kan ju dock bero på att jag är preggo och lite flåsigare än övrig befolkning.
 
Har idag varit en sväng på stan, har bl.a letat nya trosor att ha under min nya genomskinliga klänning på min kusin's student på fredag. Ja jag köpte en genomskinlig klänning! Men den var så fin. Och jag tänkte ju att man kan köpa hudfärgade trosor att ha under, så jag har letat i alla tant-butiker i Kalmar idag men insåg snabbt att 1; de kostar 100 kr paret (vem ger ens det för ETT PAR trosor?!) och 2; jag är ändå så pass blek att det kanske syns mindre med ett vita än om jag köper ett par beiga som är alldeles för mörka för min hudfärg. OHWELL.

Mötte sen upp Madde för att kolla lite studenter, fan vad sugen man blir. Och nostalgisk. Fick gåshud när flaken åkte förbi och man såg alla lyckliga studentisar!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0