13 juni - "du ser lite gravid ut"

2013-06-13 @ 20:17:23
1. I'm drunk, I suppose
Rubriken kläckte min körlärare idag precis innan körlektionen, haha det var en rolig kommentar! Hade en annan som jag inte kört med tidigare. Men det var skoj! Dock har jag inte kört på flera veckor nu, ofrivilligt uppehåll kanske man ska kalla det. Körde lite motorväg och sådär, och det gick rätt bra idag tror jag. Sen fick jag hemläxa och en banning om att jag inte gjort nån teori, så nu ska jag tydligen vara klar med Fas A tills på tisdag... HAHA. Lär gå bra det här! Lär inte ha tid varken imorgon eller på lördag så får ligga i stenhårt.
 
Sen fattar jag inte hur man kan vara så känslig för sol som jag - för två helger sen brände jag mig som satan på bröstet/axlarna på min kusins bal utan att det knappt var nån sol. Nu när det lagom har lagt sig så händer samma sak igen, fast ännu värre! Ni ska se hur jag ser ut, vet inte vart det är värst men hela bröstet, axlarna, övre ryggen och nacken är helt knallrött efter igår. Har inte ett skit hemma att dämpa det med heller. Skitkul bränna att visa upp på studentskivan imorgon, lär lysa likadant som klänningen som är korallröd.
 


/mvh er kräfta *nypnyp*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0