14 juni - studenttider

2013-06-14 @ 11:19:36
1. I'm drunk, I suppose
Idag tar min älskade kusin studenten! Och som jag sett fram emot denna dagen med glädje, känns som att jag varit nästan lika pepp som henne! Men det är väl för att man minns tillbaka till sin egen student och på hur roligt man hade. Sen råkar ju min kusins fader (såvida även min gudfar) ha en tendens till att alltid bjuda på god mat, så själva studentskivan ser det här preggot fram emot också hiho.

Synd bara att det är så konstigt väder idag - mulet och efter-regn-fuktigt, men nästan lite kvavt ändå. Får hoppas för studenternas skull att det spricker upp senare eller att det åtminstone blir varmare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0