15 juni - död

2013-06-15 @ 22:18:54
1. I'm drunk, I suppose
Oerhört lugn dag på jobbet, = man har gått runt och trampat och blivit sömnig pga för lite att göra. Träffade Frida direkt efter att jag slutat, har haft ont i huvudet, fick åka hem senare än tänkt för tåget inte gick och jag har ätit dåligt. Allmänt seg dag alltså, förutom att träffa Frida då för det var sjukt länge sen! Imorgon ska jag plugga körkortsteori tänkte jag, så man blir klar med skiten.

Och katten verkar inte bli bättre med sin stackars svans, den verkar klia på honom så får väl likt förbenat bli en tur till veterinären nu efter helgen. Satfläsk. Tur man har sparat undan pengar, även att jag hellre hade lagt dem på roligare saker - men djuren måste ju gå före...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0